sadece din ve dua değil insanlıkta öğretmeli çocuklara/insanlara!
Din, keskin tarafından tutulması gereken bir bıçaktır!
insanın ruhunu özgür bırakması için bedenini kesmesi gerekir. her özgürlük kanlı ve acılı olmuştur ya zaten.
bu kesikler değil midir bizi olgunlaştıran ve tecrübeler değil midir bize doğruyu gösteren?
kesiklerin verdiği acıları bildiğimizden dolayı değil mi, başkasına da aynı acıyı yaşatmak istemeyişimiz.
ama ne oldu?
onlar dini yanlış anladı...
onlar bıçağı sapından tuttu. böyle tutunca bıçak bir silahtı. göremedi, bilemedi kendini.
kimseyi dinlemeden salladılar bıçakları. özgür bırakmak yerine bıçak, tutsak etti bu sefer insanları.
kurallar koydu, emrivaki yaptı, korkuttu, çaldı ve inkar etti.
gerçek kan döktü!
ne mi oldu?
düşman etti.
bizi, bize. Kendi kendimize.
lütfen kesin artık şu ellerinizi...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder